Wednesday, November 16, 2011

Your last msg.

........."Gi mamposlah u dgn perangai u".. humm..nice words. Sakit mendalam. Dulu bila aku duk marah2 mcm ni..kau yg duk nasihat aku..mbebel kata jgn duk baran. Cakap jgn ikut mulut, jgn ikut marah je. Tp skang tgk la sapa yg buat prangai mcm ni. wow... Tuhan tu ada wey..lain kali jgn ckp org. Bile kat hometown prangai dia nih lain sgt. baik je dgn aku..even bile kita gadoh sikit, dia la plg cool, xnk gado2..msg aku slalu..(sbb apa nak tau? sbb dia lonely kat sana kawan2 jauh) tp bila balik shah alam..humm..x terkata. nauzubillah perangai dia. berlagak x ingat dunia. even sebelah mata pun x pandang aku. x heran lgsg lah aku ada ke x dlm hidup dia. layan aku mcm taik. bila aku tanya baik2, napa x msg..jawapan nak pedas aje. dulu bleh je slalu msg aku, skang mcm2. 1001 alasan bg pastu bila bertanya skit..mmg naik angin satu badan mcm aku ni dah bunuh kucing dia (issue kucing mmg plg dia pentingkan, sbb tu bg contoh kucing dia) xpe. Allah tu ada. Hari ni hari dia..Ingat lah..manusia xkan sentiasa berada kat atas. Satu hari, bila2 masa je boleh jatuh..

No comments:

Post a Comment