Monday, November 14, 2011

2008-2011

few months back before December,28th,2008. Started to feel awkward between us.however I loved those feeling. hummm...mcm2 yg aku dah lalui. Sakit, perit, pedih, panas sume skali dlm satu masa pun aku pernah rasa. Xpe. Aku sabar..ni sume dugaan kat aku. org kate sbb cinta manusia boleh binasa gak. well that's me. Aku lalui sume ni sorang2. Xde siapa pun yg aku ngadu setiap kali di hurt teruk mcm tu. Aku pernah demam satu mlm..duduk dlm bilik berapa hari senyapkan diri..menangis dlm gelap..terduduk atas lantai sampai x tertahan sakit kt hati ni. Ya Allah, punyelah teruk yg aku hadapi ni. Derita sgt. Aku tetap sabar tunggu. X pernah lgsg give up. Apapun skali dia buat. aku senyap aku sabar. selama 24 bulan lebih aku tanggung semua ni.. airmata ni sampai kdg2 dah x sanggup nak keluar..aku tetap tunggu. at last 2 tahun dah berlalu,aku dapat sekejap rasa happy. tp sekejap je..lepas tu dah stahun berlalu sumenye hanya dipinjamkan sekejap je kat aku. Now, I'm feeling so hurt again. Terlampau sakit. Kali ni aku rasa lg teruk dr yg dulu2. Xtau kenapa..tp mmg aku rasa sakit sgt.. Ya Allah, berilah aku kekuatan utk hadapi semua cabaran ni. Lepas ni aku bertaubat..xnk ulang lg kesilapan ni semua. terlampau sakit. I wish I will never fall in love again. Bercinta mmg indah, tp kalau sakit, mmg sakit sgt..derita hidup. Aku tau hati dia hati kering x pernah rasa apa yg aku rasa. sbb slama ni dia je yg buat aku. mcm2 dia dab buat kat aku. mmg derita hati dgn perasaan aku. Ya Allah, aku memohon kpd mu kau lupakanlah ingatan ku semua ini terhadap dia. Lupakanlah ingatan ku ni semua. padamkan lah emmori ini semua. aku dah xnak ingat lgsg apa2 psl aku dgn dia. I wish I could move on..

No comments:

Post a Comment