Tuesday, June 7, 2011

am I that good to be true? (apa nih??)

hahahahha..hari ni aku nak merepek...uhmmmm..pasal....uhmm...ha dapat dah! pasal adik aku accident smlm! bodoh shit punye adik! itulah padah org xnak dgr ckp mak bapak..org kata apa nasihat dan larangan mak bapak tu patut dipatuhi (fuhh ayat aku gempak x) ckp org je kau nahar..blah! hahahaha! ok mcm ni..al-kisahnye...adik aku ni nak bgn sembahyang subuh punye la payah..entah macam mana..pg smlm dia menghilang...tetibe aku tgh syok2 tido....tetibe dgr suara mak aku menjerit2 marah dia..aku ingat dia ada kat rumah ada la buat apa ke..rupenye on the phone..aku mcm dapat agak..ha sah! dia bawak kete tanpa lesen, pastu langgar org moto. makk aihhh! mmg tention lah aku! satu family bermasalah pasal dia. mak aku jgn citer la...mmg dah hanginn satu badan. senang je dia buat. "Kau Tanggung Sendiri, aku xnak masuk campur..cakap mak bapak xnk dgr kan"..ha amik kau...hahahhaa..aku lak call dia..(sibuk nak tau apa jd) hahahahha! aku bg ayat yg sama apa mak aku ckp..tanggung lah ekau sendiri haa..eden xmau masuk campur..padan muko ha! hahah. geram sial..degil nak mampus..ni lah jadi. aku ingatkan accident sikit jela..rupe2nye sampai libat kes polis and ambulance dtg..gile adik aku nih! menyusahkan aku. x pasal2 aku kena pi sana tgk apa jd..hampeh..kesian makcik tu dgn anak pompuan dia..mak bapak aku punyelah hangin..sampai ckp kt polis tu..nak masukkan dia lokap,msukkan lah..lg bagus..tp malangnye..polis kata x perlu sbb xde libat kes kematian.polis tu pun senyum tgk mak aku mengamuk kat adik aku. kena bapak aku lg style...siap plan nak suh polis keluar kan warrant tangkap adik masuk lokap..hahahha! gile ahh...brutal siot parents aku. hahah..adik aku dah sah2 kecut je..tau kau takott haa. so..that evening kitorang pi la rumah mangsa..melawat bg buah2 and duit sikit utk dia..so that's the story..settle dah..humm,saman tetap saman la dr polis..memandu tanpa lesen!!!!! damnn...

No comments:

Post a Comment