Sunday, May 16, 2010

suck it up!

Fucker. aku sayang seseorang yg selalu hurt aku. FUck. Aku setia kat seseorang yg selalu kluar dgn org lain..fuck around wit sumone else... aku sentiasa menunggu sumone yg slalu buat aku mcm anjing. aku sentiasa syg kat seseorang yg mmg slalu tipu aku.... kenapa hidup aku kena mcm ni. apa ni ke semua balasan yg aku dapat after about a year and a half being loyal..ni ke balasan aku dapat???? teruk giler hidup aku. hidup aku hancur..hancur menunggu menyayangi sesorang yg buat aku sebagai pilihan hidup dia bile dia susah atau sedih.. dah stahun lebih aku sabar...aku tunggu...setiap kali dia tipu aku..dia buat aku mcm anjing..mmg aku marah..aku naik angin..almost give up..but then..aku xtau knape sampai skang aku still jd mcm org dungu mcm dah kena santau...
hummm..i just hope that one day that person will realize apa sbenarnye dia dah buat kat aku slama ni. hummm..aku tau kalo dia sedar pun..dia xkn ubah apa2..mybe dia lg slesa hidup mcm ni..hurt aku sampai aku mati kot..

No comments:

Post a Comment